Rychleji shodíte kilogramy

.

Zdravé stravování a ostatní dodržování zásad správné výživy vás dovedou k úbytku váhy. Ale takový úbytek na váze budete zaznamenávat jen velmi pozvolna a během té doby hrozí nebezpečí, že ztratíte motivaci a opustíte nastolený dietní režim. Mnohem rychleji vás tukové zásoby opustí, pokud ke zdravému stravování přidáte některý druh aerobního pohybu. Největším problémem je vždy hubnutí břicha , tam se bez cvičení neobejdete. Jízda na kole, nebo i rychlejší procházka je klíč k výbornému výsledku.

Zbavte se tuku okolo pasu

To bývá vždy oblast, která je při dietním režimu nejvíce problematická. A to zejména z toho důvodu, že tady není ohroženo jen naše sebevědomí, ale i naše zdraví. Útrobní tuk, který se nám usazuje okolo vnitřních orgánů, může být velmi nebezpečný. Zdravé stravování je prvním kouskem do skládačky. Tu však musíte doplnit i dodržováním pravidelnosti ve stravě, správným pitným režimem a především cvičením. Co třeba třikrát týdně rychlejší procházka? Například na nákup potravin nebo do zaměstnání choďte pěšky!

.
Rychleji shodíte kilogramy
4 (80%)5
.
Posted by / Listopad 22, 2018
Tagged with
Posted in
Nezařazené